FANCON — яскравий та жвавий фестиваль, це місце, де ви зустрінете представників різних культур, учасників різноманітних спільнот.
Тому FANCON запрошує журналістів, блогерів, фахових фотографів та відеографів до співпраці — щоб показати, якою багатогранною є спільнота фанатів попкультури в Україні.
До акредитації ми запрошуємо:
представників традиційних медіа (телеканалів, радіостанцій, друкованих видань та їх вебверсій);
представників онлайн медіа;
блогерів і оглядачів (YouTube та Instagram);
професійних фотографів і відеографів.
Навіщо акредитуватися?
Акредитовані представники медіа отримують можливість безоплатного входу на фестиваль FANCON.
Наявність акредитації також дозволяє проносити на фестиваль професійне обладнання для фото- та відеозйомки.
Правила акредитації
Заповнення форми заявки на акредитацію свідчить про те, що ви ознайомилися з Правилами фестивалю.
Після перегляду заявки ви отримаєте лист-підтвердження акредитації. Лише лист-підтвердження акредитації дає право представникам медіа отримати можливість безоплатного входу та використання професійного технічного обладнання.
Акредитація не передбачає вільний доступ у зону за куліси, в адміністративну зону та на додаткові події фестивалю (фото- та автографсесії запрошених гостей).
Для отримання перепустки на фестиваль вам слід підійти до стійки реєстрації Преси та пред’явити документ, що посвідчує вашу особу, редакційне посвідчення, прескарту міжнародної організації, посвідчення НСЖУ-НМПУ. Акредитація надається лише у випадку попереднього погодження відповідно до цих Правил.
Організатори фестивалю мають право повідомити вам про відмову в акредитації без пояснення причин.
Перевага надається україномовним медіа.
Умови схвалення акредитації
Зверніть увагу, що кількість акредитованих представників медіа обмежена.
Крайній термін подання заявки на акредитацію — 5 червня 2024 року включно (до 22:00).
Підтвердження акредитації ви отримаєте до 6 червня 2024 року включно.
Умови для представників телеканалів:
публікація анонсу фестивалю в новинах або на онлайн-майданчиках ресурсу;
попереднє уточнення теми телевізійного сюжету;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут);
кількість акредитованих журналістів обговорюється в особистому порядку.
Ваш телевізійний канал також може стати Інформаційним партнером фестивалю. Для цього напишіть на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
Умови для представників радіостанцій:
трансляція анонсу фестивалю або інтерв’ю з організаторами у новинах та/або на онлайн-майданчиках ресурсу;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут);
кількість акредитованих журналістів обговорюється в особистому порядку.
Ваша радіостанція також може стати Інформаційним партнером фестивалю. Для цього напишіть на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
Умови для представників онлайн медіа:
для акредитації 1 журналіста/журналістки та 1 фотографа/фотографині на весь період фестивалю — публікація головних анонсів (анонс про фестиваль, анонс про додаткові події) та підсумкової новини (пострелізу) протягом 7 днів після фестивалю на сайті медіа та у соцмережах;
для акредитації 2 журналістів та 1 фотографа/фотографині на весь період фестивалю — публікація всіх анонсів (анонс про фестиваль, анонс про додаткові події) та підсумкової новини (пострелізу) протягом 7 днів після фестивалю на сайті медіа та у соцмережах, розміщення банера на сайті медіа, публікація спеціального матеріалу або добірки;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).
Ваше онлайн медіа також може стати Інформаційним партнером фестивалю. Для цього напишіть на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
Умови для представників Телеграм-каналів:
кількість підписників Телеграм-каналу має перевищувати 2000;
публікація мінімум 3 (трьох) анонсів фестивалю FANCON;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).
Умови для YouTube-блогерів
кількість підписників YouTube-каналу має перевищувати 2000;
публікація анонсів фестивалю на YouTube каналі;
за наявності Instagram-профілю каналу — розміщення всіх анонсів фестивалю у сторіс;
публікація відео на одну із тем фестивалю зі згадуванням повної назви фестивалю або інтерв’ю з організаторами;
публікація відеозвіту з фестивалю;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).
кількість акредитованих членів команди блогера/блогерки залежить від кількості підписників і тематики каналу та обговорюється індивідуально.
Умови для Instagram-блогерів
кількість підписників Instagram-блогу: для тематичного блогу (тематика фестивалю) — мінімум 5000 підписників, для лайфстайл-блогу — мінімум 20 тис. підписників;
публікація мінімум 3 (трьох) анонсів фестивалю FANCON, афіш або розмовних сторіс із запрошенням на фестиваль, з тегом на сторінку фестивалю https://www.instagram.com/fancon.ua/ та зі свайпом на квитки;
надсилання скріну зі статистикою переглядів через 24 години з моменту публікації сторіс у дірект сторінки https://www.instagram.com/fancon.ua/ в Instagram;
публікація відеозвіту з фестивалю;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).
кількість акредитованих членів команди блогера/блогерки залежить від кількості підписників і тематики каналу та обговорюється індивідуально.
Умови для фотографів та відеографів
обов’язкова наявність портфоліо;
надання 10 найкращих фоторобіт протягом доби від завершення фестивалю та мінімум 50 фоторобіт — протягом 14 днів після завершення фестивалю (для відеографів — протягом 30 днів після завершення фестивалю);
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут).
З усіх питань щодо акредитації та Інформаційного партнерства ви можете звертатися до координатора комунікацій фестивалю Ксенії Дітчук. Для зв’язку — надішліть лист на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (для швидшої відповіді зазначте у листі, будь ласка, ваш контактний номер телефону або WhatsApp/Телеграм).
УВАГА! Для того, аби подати заявку на акредитацію, тепер можна не реєструватися на сайті, а заповнити форму за посиланням: https://forms.gle/WQF287WcpEr41ed48 (до 22:00 5 червня)