Тому FANCON запрошує журналістів, блогерів, фахових фотографів та відеографів до співпраці — щоб показати, якою багатогранною є спільнота фанатів попкультури в Україні.
До акредитації ми запрошуємо:
представників традиційних медіа (телеканалів, радіостанцій, друкованих видань та їх вебверсій);
представників онлайн медіа;
блогерів і оглядачів (YouTube, Instagram, TikTok);
професійних фотографів і відеографів.
Навіщо акредитуватися?
Акредитовані представники медіа отримують можливість безоплатного входу на фестиваль FANCON.
Наявність акредитації також дозволяє проносити на фестиваль професійне обладнання для фото- та відеозйомки.
Для того, аби подати заявку на акредитацію, заповніть форму до 2 червня 2025 року включно.
ПРАВИЛА АКРЕДИТАЦІЇ
Заповнення форми заявки на акредитацію свідчить про те, що ви ознайомилися з Правилами фестивалю.
Після перегляду заявки ви отримаєте лист-підтвердження акредитації. Лише лист-підтвердження акредитації дає право представникам медіа отримати можливість безоплатного входу та використання професійного технічного обладнання.
Ця акредитація не передбачає вільний доступ у зону за куліси, в адміністративну зону та на додаткові події фестивалю (фото- та автографсесії запрошених гостей).
Для отримання перепустки на фестиваль вам слід підійти до стійки реєстрації Преси та пред’явити документ, що посвідчує вашу особу, редакційне посвідчення, прескарту міжнародної організації, посвідчення НСЖУ-НМПУ. Акредитація надається лише у випадку попереднього погодження відповідно до цих Правил.
Організатори фестивалю мають право повідомити вам про відмову в акредитації без пояснення причин.
Перевага надається україномовним медіа.
УМОВИ СХВАЛЕННЯ АКРЕДИТАЦІЇ
Зверніть увагу, що кількість акредитованих представників медіа обмежена.
Для отримання акредитації обов'язковою є відповідність цим умовам, зокрема щодо кількості підписників та публікації анонсів фестивалю.
Крайній термін подання заявки на акредитацію — 2 червня 2025 року включно.
Підтвердження акредитації ви отримаєте до 3 червня 2025 року включно на пошту, на яку ви реєструвалися.
УМОВИ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ТЕЛЕКАНАЛІВ:
публікація анонсу фестивалю в новинах або на онлайн-майданчиках ресурсу;
попереднє уточнення теми телевізійного сюжету;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання лише офіційних фото та афіш фестивалю (які можна отримати тут);
кількість акредитованих журналістів обговорюється в особистому порядку.
Ваш телевізійний канал також може стати Інформаційним партнером фестивалю. Для цього напишіть на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
УМОВИ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ РАДІОСТАНЦІЙ
трансляція анонсу фестивалю або інтерв’ю з організаторами у новинах та/або на онлайн-майданчиках ресурсу;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут);
кількість акредитованих журналістів обговорюється в особистому порядку.
Ваша радіостанція також може стати Інформаційним партнером фестивалю. Для цього напишіть на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
УМОВИ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ОНЛАЙН МЕДІА
для акредитації 1 журналіста/журналістки та 1 фотографа/фотографині на весь період фестивалю — публікація головних анонсів (анонс про фестиваль, анонс про додаткові події) та підсумкової новини (пострелізу) протягом 7 днів після фестивалю на сайті медіа та у соцмережах;
для акредитації 2 журналістів та 1 фотографа/фотографині на весь період фестивалю — публікація всіх анонсів (анонс про фестиваль, анонс про додаткові події) та підсумкової новини (пострелізу) протягом 7 днів після фестивалю на сайті медіа та у соцмережах, розміщення банера на сайті медіа, публікація спеціального матеріалу або добірки;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).
Ваше онлайн медіа також може стати Інформаційним партнером фестивалю. Для цього напишіть на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
УМОВИ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛІВ:
кількість підписників Телеграм-каналу має перевищувати 5000;
публікація мінімум 3 (трьох) анонсів фестивалю FANCON;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).
УМОВИ ДЛЯ YouTube-БЛОГЕРІВ
кількість підписників YouTube-каналу має перевищувати 15 тис. підписників;
публікація анонсів фестивалю на YouTube каналі;
за наявності Instagram-профілю каналу — розміщення всіх анонсів фестивалю у сторіс;
публікація відео на одну із тем фестивалю зі згадуванням повної назви фестивалю або інтерв’ю з організаторами;
публікація відеозвіту з фестивалю;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).
кількість акредитованих членів команди блогера/блогерки залежить від кількості підписників і тематики каналу та обговорюється індивідуально.
УМОВИ ДЛЯ БЛОГЕРІВ У TikTok та Instagram
кількість підписників Instagram або TikTok-блогу : для тематичного блогу (тематика фестивалю) — мінімум 10 тис. підписників, для лайфстайл-блогу — мінімум 50 тис. підписників;
публікація мінімум 3 (трьох) анонсів фестивалю FANCON, афіш або розмовних сторіс із запрошенням на фестиваль, з тегом на сторінку фестивалю https://www.instagram.com/fancon.ua/ та зі свайпом на квитки;
надсилання скріну зі статистикою переглядів через 24 години з моменту публікації сторіс у дірект сторінки https://www.instagram.com/fancon.ua/ в Instagram;
публікація відеозвіту з фестивалю;
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);
використання офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).
кількість акредитованих членів команди блогера/блогерки залежить від кількості підписників і тематики каналу та обговорюється індивідуально.
УМОВИ ДЛЯ ФОТОГРАФІВ ТА ВІДЕОГРАФІВ
обов’язкова наявність портфоліо;
надання 10 найкращих фоторобіт протягом доби від завершення фестивалю та мінімум 50 фоторобіт — протягом 14 днів після завершення фестивалю (для відеографів — протягом 30 днів після завершення фестивалю);
наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;
використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут).
З усіх питань щодо акредитації та Інформаційного партнерства ви можете звертатися до координатора комунікацій фестивалю Ксенії Дубнюк. Для зв’язку — надішліть лист на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. або повідомлення у Телеграм (https://t.me/kod_comms).