Акредитація медіа

FANCON — яскравий та жвавий фестиваль, це місце, де ви зустрінете представників різних культур, учасників різноманітних спільнот.

Тому FANCON запрошує журналістів, блогерів, фахових фотографів та відеографів до співпраці — щоб показати, якою багатогранною є спільнота фанатів попкультури в Україні.

До акредитації ми запрошуємо:

  • представників традиційних медіа (телеканалів, радіостанцій, друкованих видань та їх вебверсій);

  • представників онлайн медіа;

  • блогерів і оглядачів (YouTube, Instagram, TikTok);

  • професійних фотографів і відеографів.

Навіщо акредитуватися?

  • Акредитовані представники медіа отримують можливість безоплатного входу на фестиваль FANCON.

  • Наявність акредитації також дозволяє проносити на фестиваль професійне обладнання для фото- та відеозйомки.

Для того, аби подати заявку на акредитацію, заповніть форму до 2 червня 2025 року включно.

ПРАВИЛА АКРЕДИТАЦІЇ

  1. Заповнення форми заявки на акредитацію свідчить про те, що ви ознайомилися з Правилами фестивалю.

  2. Зверніть увагу, що кількість акредитованих представників медіа на фестивалі FANCON обмежена. Тому для акредитації слід подавати заявку через форму акредитації заздалегідь. Крайній термін подання заявки на акредитацію — 2 червня 2025 року включно.
  3. Після перегляду заявки ви отримаєте лист-підтвердження акредитації. Лише лист-підтвердження акредитації дає право представникам медіа отримати можливість безоплатного входу та використання професійного технічного обладнання.

  4. Ця акредитація не передбачає вільний доступ у зону за куліси, в адміністративну зону та на додаткові події фестивалю (фото- та автографсесії запрошених гостей).

  5. Для отримання перепустки на фестиваль вам слід підійти до стійки реєстрації Преси та пред’явити документ, що посвідчує вашу особу, редакційне посвідчення, прескарту міжнародної організації, посвідчення НСЖУ-НМПУ. Акредитація надається лише у випадку попереднього погодження відповідно до цих Правил.

  6. Організатори фестивалю мають право повідомити вам про відмову в акредитації без пояснення причин.

  7. Перевага надається україномовним медіа.

УМОВИ СХВАЛЕННЯ АКРЕДИТАЦІЇ

  • Зверніть увагу, що кількість акредитованих представників медіа обмежена.

  • Для отримання акредитації обов'язковою є відповідність цим умовам, зокрема щодо кількості підписників та публікації анонсів фестивалю.

  • Крайній термін подання заявки на акредитацію — 2 червня 2025 року включно.

  • Підтвердження акредитації ви отримаєте до 3 червня 2025 року включно на пошту, на яку ви реєструвалися.

УМОВИ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ТЕЛЕКАНАЛІВ:

  • публікація анонсу фестивалю в новинах або на онлайн-майданчиках ресурсу;

  • попереднє уточнення теми телевізійного сюжету;

  • наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;

  • використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);

  • використання лише офіційних фото та афіш фестивалю (які можна отримати тут);

  • кількість акредитованих журналістів обговорюється в особистому порядку.

Ваш телевізійний канал також може стати Інформаційним партнером фестивалю. Для цього напишіть на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

УМОВИ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ РАДІОСТАНЦІЙ

  • трансляція анонсу фестивалю або інтерв’ю з організаторами у новинах та/або на онлайн-майданчиках ресурсу;

  • наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;

  • використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);

  • використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут);

  • кількість акредитованих журналістів обговорюється в особистому порядку.

Ваша радіостанція також може стати Інформаційним партнером фестивалю. Для цього напишіть на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

УМОВИ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ОНЛАЙН МЕДІА

  • для акредитації 1 журналіста/журналістки та 1 фотографа/фотографині на весь період фестивалю — публікація головних анонсів (анонс про фестиваль, анонс про додаткові події) та підсумкової новини (пострелізу) протягом 7 днів після фестивалю на сайті медіа та у соцмережах;

  • для акредитації 2 журналістів та 1 фотографа/фотографині на весь період фестивалю — публікація всіх анонсів (анонс про фестиваль, анонс про додаткові події) та підсумкової новини (пострелізу) протягом 7 днів після фестивалю на сайті медіа та у соцмережах, розміщення банера на сайті медіа, публікація спеціального матеріалу або добірки;

  • наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;

  • використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);

  • використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).

Ваше онлайн медіа також може стати Інформаційним партнером фестивалю. Для цього напишіть на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

УМОВИ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛІВ:

  • кількість підписників Телеграм-каналу має перевищувати 5000;

  • публікація мінімум 3 (трьох) анонсів фестивалю FANCON;

  • наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;

  • використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);

  • використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).

УМОВИ ДЛЯ YouTube-БЛОГЕРІВ

  • кількість підписників YouTube-каналу має перевищувати 15 тис. підписників;

  • публікація анонсів фестивалю на YouTube каналі;

  • за наявності Instagram-профілю каналу — розміщення всіх анонсів фестивалю у сторіс;

  • публікація відео на одну із тем фестивалю зі згадуванням повної назви фестивалю або інтерв’ю з організаторами;

  • публікація відеозвіту з фестивалю;

  • наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;

  • використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);

  • використання лише офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).

  • кількість акредитованих членів команди блогера/блогерки залежить від кількості підписників і тематики каналу та обговорюється індивідуально.

УМОВИ ДЛЯ БЛОГЕРІВ У TikTok та Instagram

  • кількість підписників Instagram або TikTok-блогу : для тематичного блогу (тематика фестивалю) — мінімум 10 тис. підписників, для лайфстайл-блогу — мінімум 50 тис. підписників;

  • публікація мінімум 3 (трьох) анонсів фестивалю FANCON, афіш або розмовних сторіс із запрошенням на фестиваль, з тегом на сторінку фестивалю https://www.instagram.com/fancon.ua/ та зі свайпом на квитки;

  • надсилання скріну зі статистикою переглядів через 24 години з моменту публікації сторіс у дірект сторінки https://www.instagram.com/fancon.ua/ в Instagram;

  • публікація відеозвіту з фестивалю;

  • наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;

  • використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут);

  • використання офіційних фото та афіші фестивалю (які можна отримати тут).

  • кількість акредитованих членів команди блогера/блогерки залежить від кількості підписників і тематики каналу та обговорюється індивідуально.

УМОВИ ДЛЯ ФОТОГРАФІВ ТА ВІДЕОГРАФІВ

  • обов’язкова наявність портфоліо;

  • надання 10 найкращих фоторобіт протягом доби від завершення фестивалю та мінімум 50 фоторобіт — протягом 14 днів після завершення фестивалю (для відеографів — протягом 30 днів після завершення фестивалю);

  • наявність коректної згадки фестивалю FANCON у публікаціях та в усних згадках;

  • використання коректних логотипів фестивалю (які можна отримати тут).

З усіх питань щодо акредитації та Інформаційного партнерства ви можете звертатися до координатора комунікацій фестивалю Ксенії Дубнюк. Для зв’язку — надішліть лист на скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. або повідомлення у Телеграм (https://t.me/kod_comms).

Для того, аби подати заявку на акредитацію, заповніть форму за посиланням до 2 червня 2025 року включно.